Przejdź do: STRONA GŁÓWNA
WYDARZENIA

Zabierz książkę na wakacje

Wakacje to najlepszy czas, żeby przeczytać te wszystkie wspaniałe książki, które wciąż odkładamy na później. W wolnych chwilach można relaksować się z książką. Nieważne, czy wakacje spędzicie w mieście, w górach, czy nad morzem. Dobrą książkę zawsze warto mieć przy sobie. Wybierzcie z biblioteki takie tytuły, których lektura sprawia Wam przyjemność, po które sięgacie najchętniej. W księgozbiorze naszej biblioteki każdy znajdzie coś dla siebie.
Zapraszamy do biblioteki szkolnej po książki idealne do każdej walizki.

Faceci w czerni

W piątek 17 czerwca w naszej szkole na lekcjach oraz na korytarzach można było spotkać wielu FACETÓW W CZERNI.

Jak nie czytam jak czytam

Dziś, 7 czerwca razem z kilkaset tysiącami dzieci i młodzieży z całej Polski braliśmy udział w akcji „Jak
nie czytam, jak czytam”. W gronie koleżanek i kolegów w miłych i niecodziennych okolicznościach
czytaliśmy przyniesione przez siebie lub wypożyczone z biblioteki książki . Pokazaliśmy wszystkim
przechodzącym koło naszej szkoły, a także nieczytającym , że czytanie jest super i sprawia dużo
radości.

Wycieczka w Pieniny

Niezmiennie, za każdym razem, gdy wracamy z wycieczki, zastanawiamy się, dlaczego czas tak szybko leci. Ten w Pieninach również upłynął błyskawicznie. Wczoraj zwiedziliśmy zamki w Czorsztynie i Niedzicy, popłynęliśmy gondolami oraz odkryliśmy tajemnice działania zapory wodnej. Dziś rozpoczęliśmy dzień od wizyty w słowackim Czerwonym Klasztorze, a następnie, w pełnym słońcu, daliśmy się porwać flisakom na spływ Dunajcem. Było wspaniale!

Wycieczka do Londynu

W sobotę, 27 maja grupa uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Bogdana Jańskiego oraz ze Szkoły Podstawowej nr 67 im. Władysława Łokietka w Krakowie wyruszyła w podróż do Londynu.
W pierwszym dniu pobytu odwiedziliśmy Galerię Narodową, gdzie podziwialiśmy dzieła sławnych malarzy takich jak Van Gogh, Monet czy Rembrandt. W Muzeum Transportu Londyńskiego poznaliśmy środki transportu, których używano na przestrzeni 200 lat. Mieliśmy również okazję podziwiać chińską dzielnicę Soho oraz spróbować ciasteczek z wróżbą.
Drugi dzień zaczęliśmy od spotkania ze sławnymi osobami w Gabinecie Figur Woskowych Madame Tussaud's. Po wielu sesjach zdjęciowych z celebrytami przeżyliśmy przygodę z bohaterami Marvela w kinie 4D. Po ekscytujących doznaniach dotarliśmy do Muzeum Brytyjskiego, gdzie uczniowie mieli, między innymi, zajęcia językowe. Następnie nadszedł czas na jedną z najważniejszych ulic Londynu - Oxford Street. Wracając do rodzin, słuchaliśmy ciekawych historii o Londynie opowiadanych przez naszą panią przewodnik.

Rekrutacja do klas pierwszych 2023/2024

Informujemy, że lista uczniów zakwalifikowanych do klas pierwszych na rok szkolny 2023/2024 zostanie wywieszona na drzwiach budynku szkoły.

Dzień czekolady u Jańskiego

Dziś od rana w naszej szkole znowu pachniało czekoladą, bo , jak co roku świętowaliśmy „Dzień czekolady’. Czekolada jest uwielbiana na całym świecie od ponad 200 lat! Jest nie tylko pyszna, ale także bardzo zdrowa – nie ma chyba człowieka, który nie lubi jej jeść !!!. My też lubimy, dlatego dziś w bibliotece szkolnej otworzyliśmy czekoladowy bufet. Była czekolada do picia, czekoladowe fondue, pianki i owoce w czekoladzie i czekolada w kostkach. Mogliśmy posmakować czekolady gorzkiej, mlecznej, z bakaliami i orzechami. Oprócz tego każdy uczeń otrzymał czekoladkę „Kinder ” lub czekoladowego lizaka.
Razem zjedliśmy i wypiliśmy około 22 kilogramów tego słodkiego przysmaku, co wcale nie jest dużo, bo statystycznie na jednego ucznia przypadło ok. 70 g czyli mniej niż jedna tabliczka.
Objadanie się czekoladą było możliwe dzięki naszym kochanym rodzicom zrzeszonym w Stowarzyszeniu Szkolnych Marzeń i fundacji „Zaurocz się Życiem” pani Sylwii Grochal.
To był piękny i słodki dzień,. Szkoda, że taki dzień jest tylko raz w roku.
Dziękujemy serdecznie wszystkim, którzy sprawili nam dziś ogromną radość i podnieśli poziom endorfin. Dzięki czekoladzie dużo lepiej się nam dziś uczyło.

1 2 3 4 [5] 6 7 8 .. 59
Szkoła jest beneficjentem akcji „1% DLA EDUKACJI, SPORTU, PASJI I NIEPEŁNOSPRAWNYCH” prowadzonej przez Stowarzyszenie Pomocy Szkole „Małopolska”